Tuesday, August 5, 2008

why do i love CHALK magazine?


well, aside from the fact that it's one of the magazines that i collect and i love the fresh fashion (and makeup, of course) ideas they come up with their every issue...i must say that i absolutely love their issue this month.


WHY?

let me give you 3 reasons:

1. this page, which starts the showcase of what's "IN" for the fall season

let's zoom...

(wink)

2. this page, which stars Ms. Bea Soriano, one of our young icons of today:

again, care to zoom in?

(wink wink)

3. and this page, which introduces us to 4 new young generation bands of today:

and where is that page again? ah..here:

(wink wink wink)

believe me...jheng and brigitte is one same girl, and that's MOI! :)
yey!

hehehee...yeah, please bear with me ladies. i know i didn't do that much but hey, it's my first time to see my name on one of my favorite magazines. so i am really happy.
sophie, les and kate...hooray to all of us.

geeesh, i am so keeping this copy. and i can't wait to see my name again next month on (toot-toot) magazine. yeah, i'm keeping it as a secret for now. :)

tata!

12 comments:

pirateprincess said...

ei sis..! ILL sure buy chalk with your name on it hahahah! i just cant imagine how happy i would be if im in ur shoes.. :)

iamsutil said...

awwww...thanks sis :) i am still all giddy and really happy..(babaw ba? lol)

Tracy said...

Wow, congratulations on having your work featured in a magazine! Good job!

Phoebe said...

Your credits're so bongga compared to mine! Mine's super hard to find! hahahahahaha http://spilledlustre.com/2008/07/x-deal

Askmewhats said...

Congrats girl! So proud of you and Sophie and the rest of your classmates!!! GO GO GO!!!

royalmocha said...

Wowowowow!!! Congrats Jheng!!!!! IM so so happy for you guys!! I would def check it out and cant wait for MORE articles about you and the rest of the girls:)

Jan Amoyo said...
This comment has been removed by the author.
N a b i said...

Oh wow :D I'm so impressed, I always liked your EOTD and there your name is on the magazine. I'm so proud of you :) So my bf is gonna be there next ? haha j/k

miemiemie said...

wow! galing!

Liz Venturina said...

congrats, sis! am so proud of you! :-)

Shen said...

my heart skipped a beat when i saw this.. as in! like a proud mama i am, i think i'm gunna cry!! super duper na ito!! i'm so happy for you.. :)

iamsutil said...

thanks sisters. i really am happy that i was given the chance to do this. it was kinda scary at first, well..i still am until now. but with your continuous support and encouragement, ill be trying harder next time :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...